فراموشش کردم...

*عاشقانه ها*

{-35-}اسمشو از موبایلت پاك می کنی...{-35-}

{-35-}مسیجاش دیلیت می شه...{-35-}

به دوستات میگی حق ندارین جلوم اسمشو بیارین{-35-}

{-35-}به خودت تلقین میکنی که فراموشش کردی{-35-}

اما...

{-35-}با جای خالیش تو قلبت چیكار می كنی؟؟{-35-}

{-35-} با این همه تشابه اسمی چیكار می كنی ؟؟{-35-}

{-35-}با اهنگایی كه باهاش گوش میكردی چیكار می كنی؟؟{-35-}

{-35-} وقتی غذایی كه دوس داره رو می خوری و یادش میفتی چیكار می كنی؟؟..{-35-}

{-35-}وقتی ازت سراغشو می گیرن چیكار می كنی ؟؟ {-35-}

{-35-} وقتی تیكه كلامشو می شنوی چیكار می كنی؟؟؟
{-35-}


نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت11:28---13 آبان 1392
are nemishe faramushesh kard hamishe badtarin lahzehato kasi misaze ke behtarin lahzeharo bhash dashti...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هادی|

آخرين مطالب
» قدم میزنم..
» دوستش دارم...
» وفای شمع...
» اینم از ما...
» قیامت من...!
» بفهم...
» welcome
» نویسنده کجاست...؟
» آغوش..
» گاهی...
» الکی نگید
» فراموشش کردم...
» زندگیم...
» هیچوقت
» دانلود
» اهنگ ها
» دانلود
» چه کنم؟
» فکر تو
Design By : MohammadDesign.IR